100318

godmorgon alla glada,
ännu en dag närmre sommaren, närmre nästa vinter och närmre pensionen :p haha.
idag har vi egentligen modeller i skolan men det missar jag. istället sitter jag här och har mega tröök.



Dagens humör: ganska glad :D
Dagens borde: gå ut och gå, fixa mina naglar m.m
Dagens frisyr: haha vilken frisyr?
Dagens smink: none
Dagens klädsel: myskläder
Dagens planer: inget?
Dagens materiella vill ha: massa saker :(
Dagens fundering: hur jag ska ta igen allt jag missar i skolan
Dagens beroende: facebook?
Dagens tråkigaste: vädret
Dagens längtan: tills lördag :)
Dagens superlängtan: SOMMMAAR
Dagens tidning: glamour
Dagens låt: Justin Bieber - baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0