100411

hej, mår så jävla dåligt idag va. blev nog lite mkt igår xp vi var hos linnea i ubbhult. det var jättekul att träffa alla =) och igår på dagen var jag, elin och natte i stan och kollade runt. skulle äta sushi med elin men det var ju inte det bästa jag har smakat om man säger så, så gick till donken och köpte cheeseburgare istället! haha
har suttit ute i solen idag också, skit härligt! :D
men nu jag behöver sömn, vätska och gossip girl som börjar om ca 10.

imon kör skolan igång igen. är inte riktigt redo men får se det på en ljus sida, snart är det sommar<3

grattis till min kusin hanna som fyllde 22 igår, och erika som fyllde 18! puss


haha nathali jag och lisa hemma hos linn för exakt en vecka sen!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0