tiisdag

tja :D

 tisdag idag, idol kollar väl alla på just nu men inte jag :) men därimot får man inte missa säsongstarten för ANDRA AVENYN 21:00 på 1:an !

idag har varit en riktigt lång dag. började tidigt och slutade 20 över 3. sen gick jag, felicia, sandra och julia och käka på donken. sen gick jag, sanda och felicia och klippte oss i skolan. det blev riktigt kort :o men gillar det!
efter det mötte jag upp lisa och då var det bara att snabba sig till dansskolan och så kämpade vi gärnet där och nu är jag helt sönder tränad känns det som haha, men det är väl för jag är så otränad. iaf har det varit en as bra dag.

det går inte att ladda upp bild på mitt hår nu. det är ngt fel, men det kommer ;D

nu ska jag snart ta en dush och mysa till det. puss(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0