onsdag





hey (: idag var det en bra dag i skolan. det kom en tjej som säljer hårprodukter för ett av världens största företag. hon berättade om alla produkter. det var skoj :) efter skolan köpte jag sånt ställ till hårdockan som man kan ha hemma. sen åkte jag hem till lisa och kollade på film ( män som hatar kvinnor ) Den var SVINBRA :) men hemsk. sen kom emma havel och så mötte vi dennis och lite så. sen åkte jag hem, kollade idol och snart ska jag sova.

jag måste fan plugga någon dag också, det blir aldrig av och sen sitter man där typ dagen innan inlämning och ska göra allt ;)

imorgon börjar jag 10:00 . soft soft! på fredag blir det cocco chanel å röiska muséet. grymt kul :)

godnatt, puss <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0