Schteek söndag

Heeeeej igen ;)

idag är det chill asså. Har varit med Lisa och solat ute på altanen. har inte fått så mkt färg men ändå :)
nu sitter jag och skriver svenska läslogg, fattar inte. Sen måste jag packa för imorgon åker 9D till vidablick som ligger vid vättern :D vi kommer få fett skojj! min väska kommer bli överfull haha.

igår var jag med lisa hela dagen också. vi vaknade, åkte för att kolla på Addes konfemation men vi missade den så vi köpte blommor som vi åkte och lämnade hemma hos han. han blev glad och hans mamma tyckte vi var söta :) haha.
Sen åkte vi till landvetter och träffade min älskliiing <3 och hämtade lisas saker hos linda, drog till nathali och hämtade mina saker och sen åkte vi till mig och käkade gott. Sen kollade vi på mamma mia och sen kom Adde och så kollade vi på High school musical, men det var bara jag och han som tyckte den var bra. Lisa tycker den är as töntig :o hahaha.

i fredags var det ju tjejmiddag hos Emelie och Mikaela :D det var fett skooooooj . vi var hemma hos Emelie och åt as god mat och kladdkaka och drack as god bål. Sen åkte vi till hindås till badbryggorna där alla var. det var mysigt :d hade en riktigt rolig kväll. Sedan körde Pontus oss hem till lisa. tack ! 

ha en skööön kväll i solen (H)
 
puss och kram Maja <3
 



bilder sen fredags



nathali har underbart hår !



Födelsedagsbarnen :)! <3


sötasötasöta =)



heheh :)

jag och emila får avlsuta för stunden !  (;





 

Kommentarer
Postat av: Lisa olsson

class="formskugga" haha det var en lyckad kväll maja!

2009-06-12 @ 14:55:35
URL: http://lisamargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0