Måååndaaagggggg

Hejsan!
dålig uppdatering nu tycker jag :)
Idag har jag varit i skolan som det känns som det var evighetersen jag var i fast det var en vecka sedan.
sen var jag med älsklings bästa vän lisa och degade.
I helgen har jag dansat gärnet och haft uppvisningar hej vilt! syrran var där och fotade men dem bilderna kommer sen. jag har också varit med älsk, och med nathali and lisa i söndags. vi kollade titanic och snyftade. älska filmen <3
Har grovt mkt plugg i veckan, men jag kan inte fatta att det bara är två veckor och inte ens det kvar i rävlandaskola och sen är man liksom fri :D nästa vecka blir det klassresa med bästa klassen <3!

aja, på fredag blir det partajj och tjejmiddag för att fira Mikaela och Emelie ! imorgon ska jag kanske klippa david och på torsdag blir det stan med natte. aldrig blir det tid att andas ;)

pussssssssss / maja (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0