härliga torsdag :)

hejjsan :D

idag gick jag upp extra tidigt och var i skolan klockan 7 för min filmgrupp skulle spela in film xP haha. hoppas vi får mvg nu.
Sen var vi typ i musiksalen resten av dagen, as soft !
Det var halvdag så vi slutade typ kvart över 11. Då drog jag och natte till stan.
Hon hittade två as söta klänningar, en tröja, två par skor, present till sin kille m.m.
Jag köpte skor och så köpte vi present från mig nathali och julia till Emelie och Mikaela som vi ska till imon :)
hoppas dom blir glada, men det hade jag blivit! =)

hade egentligen en inlämning och ett prov tills imorgon och hade panik för jag har så mkt kvar :O men så smsade jag min lärare och frågade om jag kunde maila inlämningen på söndag ist. och det funkade, så nu har jag bara ett prov att plugga på. inte kul det heller men jaja, det är typ sista riktiga dagen imon ändå !


Jag och mamma var och lämnade studentpresent till moa också :) grattis moa! <3 vi fick med oss tårta hem xD haha as gott var det.

men men, dags att ge sig in i andra världskriget nu, annars blir det ig.

kösss (L)

/ majaa




ps. tack för att du finns Nathali Hansson. Du är så bra tjejen! <3 ds.




party med dessa tjejerna imorgon, kalas kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0