090511

Heej!
har inte skrivit på veckor, men har inte haft tid till någonting. det har varit mycket dans, skola och kompisar.
Idag är jag hemma från skolan p.g.a trötthet ;) Igår var jag och lisa på dansskolan hela dagen typ och kom hem på kvällen helt slutkörda. iallafall jag.  
På söndag börjar första föreställningen.
Skolan tar död på en, imorgon är det nationellt prov i kemi :S fyfan, och på onsdag träslöjdsprov. ofta man har skriftligt prov i det. men aja.

lite bilder från de senaste:



lisa och jag på lizettes tjejmiddag på valborg. älskar dig!



nathalis super sweet sixteen. mycket trevlig men galen kväll :)



födelsedagsbarnen erika och nathali, snyggingar



glass med min bästa vän (;



bästa vännen, så naturligt söt! i adore you



puss å hejj sålänge <3

Kommentarer
Postat av: Foki

trevliga bilder :)



svar: den finns inte på riktig ^^ tack så mkt för att du uppskattar bloggen :)



ha det bäst :D

2009-05-11 @ 23:17:05
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0