Onsdag 16:53




tja tja !
Kom hem från klassresan idag. vi var typ ovenför jönköping och det var helt okej kul :D många härliga minnen !
vi fick typ klättra 16 meter upp på en påle, göra en hinderbana i luften, paddla kanot m.m. Alla välte med konoterna för det var så höga vågor och när jag och Nathali äntligen klarade det så åkte vi bara längre och längre ut i vättern och tillslut kunde vi typ inte vända :O as hemskt ! när ledarna skulle rädda oss, så välte dom haha. men vi överlevde tillslut hahaha .
Tack min härliga klass för goa dagar, och speciellt Julia Emelie och Nathali. vi hade myys :)
Jag är helt utbränd och behöver sömn så det är nog vad jag ska ta tag i. Äta lite, kolla film, och sova .
Imorgon ska vi ha glasskalas ;) gott !! sen ska jag vara med älsklingen. saknar dig.

[  b i l d e r    f r å n   k l a s s r e s a n   k o m m e r   s e n a r e  ]  (L)


asså jag fattar inte hur tiden kan gå så fort ,. det känns som om det var nyss vi började sjuan och fick ny klass. det är faktiskt helt sjukt. Jag fattar fortfarande inte att det bara är 6 jävla dagar kvar med den underbara klassen som blev klass 9D 2006. fan jag blir typ tårögd. det låter säkert skit töntigt men den klassen betyder verkligen. Vi har haft det så jävla bra tillsammans ! hänger inte med i svängarna längre för tiden bara flyger iväg ! vill att den ska stanna till så att man kan ta vara på den . men det vet vi alla att det inte går så det är väl helt enkelt bara att bita ihop och förstå att livet går vidare . fan asså. kommer aldrig förstå att vi har slutat nian. just nu känns det som jag inte ens kommer förstå det om 10 år. varför är det så ? det är likadant om t.ex. äns husdjur dör. då förstår man ju inte det förän långt fram och så tror man att den/det alltid ska finnas där. Det måste ju vara en dålig vana att tro att allt kommer att vara förevigt. Men ingenting är förevigt .. <3


Kommentarer
Postat av: Lisa olsson

önskar jag fortfarande gick i eran klass :D

2009-06-12 @ 15:29:43
URL: http://lisamargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0