sommarlooov

hejjsvejj
idag är jag död =) igår var en känslosam dag kan man uppriktigt säga.
slutade nian på rävlanda skolan och på kvällen var det hemlig resa med alla nior. Jag har inte lipat så mycket på länge som jag gjorde på dagen, men på kvällen var man på topp igen och det var grymt kul ! alla dansade och hade as skoj. 
Jag kan inte fatta att det är över för det känns bara som det är helg eller nåt. Kommer sakna alla som fan <3!
 inget är ju förevigt !

det är allafall första dagen på sommarlovet. 
Idag blir det kanske party eller nåt :)
jävla skit väder är det men hoppas på bättre tider !
 
pussen <3

bilder från fotbollsdagen i onsdags. våran klass kom 2:a ;

























[  bilder från skolavslutning m.m kommer senare !  ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0