inget att göra ? ;)

1. Hur gammal är du om fem år? 20
2. Vem var den sista du träffade? hm , min bror ?
3. Hur lång är du? 172
4. Vilken var den senaste film du sett? flickvänner från förr
5. Vem ringde du senast? lisa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? älskar dig med till max
7. Vad är dagens planer? äta glass med lisa och sova hos max
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa  
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? typ 10 min sen
11. Vilken ögonfärg har du? blå-gråa
12. När vaknade du idag? 11
13. Har du någon gång hittat en katt? jaa ;)
14. Vilken är din favoritplats? med någon jag tycker om
15. Vilken plats föredrar du minst? kyrkan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i min lägenhet ? :) 
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker. låg typ och darrade till sömns.
18. Vem fick dig att skratta senast? pappa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vad ?
20. Har du stationär eller bärbar dator? en av varje
21. Sover du med eller utan kläder på dig? olika :)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? alla (:
26. Är du social? när det behövs :)
27. Vilken är din favoritglass? daim
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? flytta, köpa bil m.m
29. Tycker du om kinamat? om jag gör!
30. Tycker du om kaffe? Njaa sådär
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? rygg
33. Kan du spela poker? Nix
34. Tycker du om att mysa? ohjaa
35. Är du en beroendemänniska? jag vet inte ?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? leonardo dicaprio !
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, tyska (kunde lite franska) 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? båda
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, nöjen
42. Äger du dyra smycken? sådär
43. Har du någon gång testat narkotika? nejj
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? vet ej :O
45. Vem är den roligaste människan du känner? lisa :)
46. Välj ett ärr på din kropp? ett i min panna . jag är ju harry potter
47. Vad har du för ringsignal? någon remix av i kissed a girl av katie perry
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej,
49. Flirtar du mycket? jag vet faktiskt inte :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hemma
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej
52. Har du fått fortkörningsböter? nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? den lilla fången
54. Läser du dagstidningen? ja
55. Prenumererar du på någon veckotidning? har precis slutat men måste börja igen!
56. Dansar du i bilen? Haha det händer väl !
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? biofilmer jag ville se
59. När var du i kyrkan senast? min kusins konfirmation
60. Vilka personer utmanar du? alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0