galen dag

tjenis,
allt bra ? sj är jag gaaaanska trött och inget vidare glad :( 
min älskling åker till ölan på onsdag och är borta 3 jävla veckor. orkar inte !
försöker tänka på annat men det går ej .. 
igår sov jag hos han och idag åkte jag och var med lisa och linda en stund och sen åkte jag och lisa till la igen och var med max, simon, alex, henke m.fl. det var trevligt tills en början tills saker hände men det snackar vi inte om. 
sen kom per och hämntade oss och nu sitter jag och lisa vid datan och degar.  Måste träffa max imon, sen ska nog lisa bo hos mig ett tag. love you my best friend (L) .

jag vill bara sova för jag fryser ! <3 

godnatt alla små troll ;) 

pussss *



nu får det bli lite varmare tycker jag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0