torsdag

Idag bar det av till småland och hälsade på billy och josefin. det var mysigt :) fick hälsa på hästarna också.
saknar <3
den här dagen bara flög förbi, ush .
imorgon blir det fest i fagervallen i hindås och kanske grilla med killarna innan. kul!




jag är så osäker nuförtiden. jag vill inte att tiden ska gå för snabbt och jag vill ha allt som förut. visst är det kul att börja ny skola och allt, men att allting blir förändrat och att inget någonsin kommer vara som förut gör mig så förkrossad. all tid som varit med min gamla klass och alla minnen. jag kommer sakna allt som fan och börjar gråta när jag tänker på det. ingenting varar förevigt .. det är väl dags att växa upp och bli vuxen. inte tänka tillbaka utan bara tänka framåt. man har ju trotts allt hela livet framför sig, även om man vill att tiden bara ska stanna. bara ett litet tag :/ ..

Kommentarer
Postat av: B E A <3

Härlig blogg :)

2009-08-14 @ 02:13:18
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0