NRJ in the park

godmorgon =)
inatt var den första natten på länge som jag har sovit gott hela natten. annars har jag sovit så dåligt och hemskt. men det är nog för att jag snodde min systes nack-kudde. otroligt skön ! :)
igår var jag och nathali vid havet. vi hittade en jättemysig plats på asperö. fick en jävla massa färg faktiskt. det var liksom sista havet-dagen på den här sommaren för nu kommer hösten! ganska mysigt ändå.
efter havet tog jag bussen hem och var med lisa en stund. sen åkte hon hem för hon har ju trotts allt skola ;) haha. och så skulle min syster och min mamma och pappa bort så jag var helt ensam hemma och livrädd. jag är ju så jävla mörkrädd. men sen kom markus, david och fredrik och höll mig sällskap tills mamma och pappa kom. Mysigt :) tack för att jag inte blev tagen av alla spöken!
idag blir det NRJ in the park med massa härligt folk. jag hörde att dom 500 första med samsung mobiler kommer in gratis. jag vill lätt vara en av dom, haha.
men nu ska jag trycka i mig lite frukost. pussheey <3

artisterna ikväll är Arash, Darin, Dead by april, Sheri, Janet & Swingfly.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0