lördaaaag

heeej :D
har inte uppdaterat varje dag nu, men här kommer lite :)
i torsdags var jag, nathali, linda, erica, mathias, anders, olof och andreas på skarasommarland! det var riktigt lyckat förutom en liten skitsak när vi skulle åka hem men det orkar vi inte klaga på mer :) fast ska anmäla.
i går var jag, linda, jimmie och hans syskon vid lygnen på dagen och solade och badade. mys! :D
sen på kvällen åkte vi till hindås till johanna och emilia för dom bjöd på jättegod middag m.m.´det kom lite killar och det blev en lyckad kväll. på natten åkte jag och lisa hem till august och kollade film och sov. idag vaknade vi av värmen och sen tog jag en lång promenad hem. det var riktigt härligt, fast varmt!
snart kommer linda och jimmie för jag ska klippa han. sen ikväll blir det hem till nathali på förkrök och sedan johans lokalfest i härryda. tror det kommer bli najs (y)
nu måste jag gå och fräsha upp mig känner jag. puss hej sålänge ! <333


skarasommarland ;








<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0