imorgon gäller det

hallooj. idag är det söndag och det betyder seeg dag. men det betyder inte bara det utan det betyder att imorgon börjar jag i ny skola :O aaaah.. jag ska snart ner och färga mitt hår. har lite utväxt och sånt. kanske visar resultat sen ;)

det var väldigt kul på NRJ i fredags! artisterna var grymma och alla personer var på härligt humör.´det ända negativa är väl att det blev en massa slagsmål. först på mc donalds. det var massa killar som började slåss och kasta bord och stolar och tillslut fick polisen slå ner en av dom för att han höll på så mkt. det var typ 5 polisbilar där och grejer. sen gick vi till korsvägen där ett annat slagsmål började. jag förstår mig inte på vissa människor ? och sen avr det en annan grej men men.
 
igår åkte jag och lisa in till stan med august och mattias. jag köpte saker till skolan, lite småsaker från hm ( typ diadem m.m. ), en hårinpackning från åhlens & hårfärg då :) sen åkte vi hem och så fixade jag mej lite för det var gårdsfest för dom på vägen. ganska mysigt! somnade vid 2 halv 3 typ. idag har jag bara kollat film och sånt.
mina nerver pallar inte att börja skolan :O haha. aja nu ska jag bli fin i håret :)!

pusspuss!



min blivande skola då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0