HV1E

heeeeeeeej (:
idag var det första dagen i skolan ( burgården, hår och make up stylist ). det var helt okej. vi fick schema och så fick vi veta vilken klass man ska gå i och min heter HV1E. imorgon delar dom in oss och sånt. lärarna var as bra och sånt så jag är nöjd! direkt när vi fick sluta så åkte jag hem. jag måste verkligen ta det lugnt och vila för jag kunde inte somna igår kväll och när jag gjorde det sovde jag skit dåligt. men men, nu ska jag sätta på en go film och bara vara.

puss!


bästa vän <3

Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Den börjar då, men antar att det borde finnas någon reprisdag också. :)

2009-08-25 @ 09:17:22
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0