godnatt'

nu ska jag krypa mig till sängs. trött som jag är! har typ vilat hela dagen och är ändå såhär trött. men jag antar att jag behövde det.
imorgon blir det nog avskedsmiddag på hard rock café med massa tjejer. Katja ska flytta upp till åre och gå i skola. kul för henne, men ändå tråkigt :(
nu när alla andra typ har börjat skolan blir man ändå lite sugen fast endå inte :D! gott med några dagars sovmorgon till. sen måste man nog börja ställa om dygnet till vanlig tid igen. seegt.

föresten, igår när vi hade varit på rix fm festivalen så stog vi vid teatern (storan) typ vid avenyn och gissa vilka som går förbi? hamza och karim. snygga är dom precis som på tv. saknar andra avenyn :)

aja, godnatt mina små gull <3



jag och nathali. gammal bild.
- kommer sakna att gå i din klass :)


PUSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0