Påskafton

Heeeeeeeeey (:

påskafton och allt ju, igår var jag med lisa och vi drog till landvetter och träffa folk vid en eld vid sjön, haha vilket minne. vi gick typ as länge för vi hittade inte. fast när vi skulle tillbaka till bussen så liftade vi som tur var med nåra jävla killar. Sen när vi vänta på bussen så träffade två tjejer som vi aldrig sätt förut och en av dom sa att hon hade sätt mig några dagar innan och kom ihåg mig! lite läskigt ändå ;)

Vi tog bussen till rävlanda och träffade nathali och erika och sen kom amanda och marcus med moppen så togh vi mopparna hem till ljuva hällingsjö och sen sov jag och amanda hos lisa. Idag vakna vi 9 och sen degade vi och så körde dom hem mig.

Idag ska jag på släktkalas typ, mys (:
kanske ska ut sen ikväll får väl se!

Det är väldigt många som fyller år i april. Varje dag denna månaden är det typ någon som jag känner som fyller år. Jag hörde idag att mest människor i sverige fyller år i april. konstigt ändå ;P

Hejj sålänge & Glad Påsk !  <3




Ingen syster denna påsken för hon är i arvidsjaur, liiiiiite saknad.






Lisa olsson är den bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0