torsdag ,

Hejdäär (:
just nu är jag tröttare än nånsin. mååååste sova.
Igår var jag, lisa, nathali, erika j, erika b, linda, emilia, johanna, maria, filippa och mikaela på Razzia white night !
det var vääldigt kul och mycket folk. mycket mer än förra gången.
varför jag är så trött är för att vi inte kom hem till erika förän vid 5 och när vi sen skulle sova så kunde jag inte somna fast jag var helt slut. Så det kändes som jag hann somna i typ 5 minuter och sen kommer mamma och hämtar mig 9 på morran. Så när jag kommer hem tar jag på mig ridkläder och ger mig iväg och rider med min kusin. det var väldigt mysiigt, men fyy vad trött i kroppen jag var. sen när jag kom hem på eftermiddan så kolla jag på film och sånt och jag har fortfarande inte fått en blund ! Jag svimmar snart. men ska somna nu ha det så gott, godnatt <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0