thursday

hejjsan (:

idag har jag varit trööööttt i skolan. Kom hem och läste och typ somnade.
imorgon ska jag till stan med amanda lisa och elin och sen fixa lite annat (:
vet ej vad som händer på kvällen, men på lördag blir det röjj !
Nathali blir 16 år och alla tjejer ska typ klä ut sig och sen dra ut. party :):)
igår på dansskolan så sa dansläraren att jag blev utsedd till gruppledare, och det betyder att på uppvisningen så ska jag ha hand om allt och se till att alla blir sminkade och sen ska jag vara med på finaldansen och dansa med lärarna :O jag kommer dö, men det blir nog kul. ska på nåt möte på söndag. aja.
Jag saknar min älskling :( <3

pusssshaj / Maja (A)



nathali 16 på lördag , älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0