Söndag!

Hejhejhej,
tråkig dag idag, fast det är iallafall inte skola imorgon ;) SKÖNT!
Igår var jag i stan med nathali. myspys, sedan skulle jag till rävlanda hem till anna min systers kompis för att fixa min systers hår. på bussen träffade vi maria filippa mikaela och julia så sen var jag med dom och så åkte vi till hällingsjö på lite fest hos august. det var också mys. Lisa var där så vi sov där på en soffa som inte gjorde särsklit gott för ens rygg, men aja. Sen idag tidigt körde august hem oss och då tog vi ett bad och sen åkte jag hem.
Resten av dagen ska jag mest ta det lugnt och sova. har inte fått en enda skön blund denna natt.
Men ikväll kanske jag ska träffa älsk <3 (Y)
Fyfan vilken skoskav jag har. det värsta som finns är ju fan skoskav :O ajajaj.
men ha det underbart (:

pussheeeey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0