Söndag .

Hejhopp,
Näst sista dagen på lovet och jag sitter med håret fullt med hårfärg. Håller på att tona det men får se hur det blir för mitt hår är så tjockt så färgen brukar inte räcka.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på men nåt blir det väl alltid :)
Det är inte långt kvar tills prelemenärintagningen kommer på posten och då får man veta vilket gymnasie man kanske kommer att komma in på. Fast sen kanske man väljer om eller så ändras poängen. Jag valde; 1 frisör. 2 hår - och makeup stylist. 3 estet dans. 4 stylist. 5 dans igen. Men får hålla tummarna och hoppas på nåt av dom första (Y).
Men nu måste jag gå och skölja ur min hårfärg och hoppas på bra resultat ;)
Pussdet !



från vänster, Nathali Linda Lisa och Jag.
nathali hör sämst 
linda skyller mest på lukten 
lisa pratar mest 
jag ser sämst för tillfället haha.

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0