Onsdag

Tjeniis,
Trött är vad jag är. kom nyss hem ifrån dansskolan så jag är lite slut i både huvet och kroppen.
Jag måste plugga men har ingen ork eller kan tänka + att jag har fastnat i hogan knows best, det går inte sluta titta :O
Idag var det halvdag. jag gick med nathali hem och träffade hennes nya lilla hund Million. AS SÖT!
sen tog vi 2 bussen och jag drog till dansen och nathali till stan.

Att dansa är nog det bästa jag vet. Man liksom glömmer allt annat och tänker på att röra sig och skapa ngt snyggt (:
alla borde fan göra det för det rensar skallen och man utvecklas som person! och det är helt enkelt jätteroligt.
jag dansar hiphop street men sen till hösten ska jag byta dansskola till stan och då kanske jag och julia ska börja ta salsakurser. LÄNGTAR! är inte salsa hur hett som helst ? det tycker jag.

men nu ska jag ta en dush och försöka få bort mitt gula hår med silvershampo och sen krypa till sängs,
Hejj så länge <3



muppbild ! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0