Måndag!

Igår var jag och lisa och träffade min älskling och några andra. det var trevligt! vi tog tolv bussen hem och sen somnade jag ganska så fort. Och där försvann sista lediga kvällen helt plötsligt. Tråååååkgit.
Idag vaknade vi runt tolv och sen tog vi på oss och gick upp till statoil och köpte glass med david. sen åkte jag hem till mig och nu sitter jag och pluggar, men det är ju inte kul alls. jag kommer ingen vart och ligger efter som fan.  jaja,
det gäller att stå ut lite till och sedan är det sommarlov! =) älskar min klass ( 9d ) och kommer sakna den men just nu skulle jag göra vad som helst för att slippa allt, även om den inte har börjat än. 
 ikväll blir det väl bara att ta det lugnt.  
föresten blev mitt hår lite gult men det får jag fixa med silvershampo. ;)

älskar det fina vårvädret <3

/   Maja (L)





Pusssss '.







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0