<3

HEJ på er, trött är jag som vanligt ;) idag har jag solat med olivia och hon blev röd som en kräfta hehe. jag fick väl lite färg.
sen drog jag till max och degade och sen tog jag nio bussen hem och har degat mera. lisa skulle komma men ingen orkade. men ska vara med henne imorgon. älskar dig lisa min bästa vän <3
på söndag blir det godis med nathali och lisa och på måndag åker vi till stan och kollar klänningar till skolavslutningen! måste hitta en fin eller rättare sagt två :)
nån som har förslag ? så får du gärna tipsa mig.

Godnatt,
xoxo majaa '.



innan lygnevi i somras. från vänster; lisa nathali lizette & jag



min födelsedagsfest. Jag louise & nathali (;



erica backlunds fest.; maria emelie johanna emilia mika linda jag & julia !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0